Stjärnor som står på tur

Har planerat lite om vilka stjärnor som ska stå på tur att tecknas, hittills har jag bestämt mig för att teckna:
Helena Bonham Carter, Monica Bellucci, Isabella Rossellini, Keanu Reeves, Sigourney Weaver, Rob Pattinson, Kristen Stewart, Johnny Depp,
Maynard James Keenan
, Jeff Goldblum, Stuart Townsend, David Bowie,
John Lennon, Noah Hathaway, Jim Morrison och Pauley Perrette.

Om ni har några förslag får ni gärna dela med er!

I have planned a little about which stars I will draw next, so far,
I have decided to draw:
Helena Bonham Carter, Monica Bellucci, Isabella Rossellini, Keanu Reeves, Sigourney Weaver, Rob Pattinson, Kristen Stewart, Johnny Depp,
Maynard James Keenan, Jeff Goldblum, Stuart Townsend, David Bowie,
John Lennon, Noah Hathaway, Jim Morrison och Pauley Perrette.

If you have any suggestion, please feel free to share!

4 thoughts on “Stjärnor som står på tur

  1. Vad fint du tecknar!!! Några förslag skulle kunna vara Helan & Halvan, Paul Newman, Sean Connery… Finns egentligen många som skulle passa att bli tecknade av dig…🙂 Så här hade jag önskat att jag kunde teckna men för mig passar fotograferandet bättre…🙂

    • Tack så mycket!!! Och tack för dina förslag, Helan & Halvan och Sean Connery kan bli roliga att teckna!🙂
      Alla är vi bra på olika saker! Det finns mycket som jag hade velat kunna göra, men jag är tacksam för de gåvorna jag har!🙂

    • Tänkte först svara något fräckt tillbaka, men jag tänkte lite på det och kanske vore det inte en sådan dum idé, kanske jag tecknar norrmannen från Mullsjö en dag.😉

Leave a Reply

